1B – 2BVL: creatief tijdens MAVO en proefjes uitvoeren tijdens de lessen wetenschappen

De foto‘s werden genomen tijdens  de lessen  wetenschappen waar de lln de 5 klassen van de gewervelde dieren en ook de kenmerken ervan ontdekt hebben a.d. h. van een spel.

Ze voerden zelf ook reeds proefjes uit i.v.m. de ademhaling: hoeveel lucht kan er maximaal uitgeademd worden?, waarvan is het ademritme afhankelijk? ….

Mede door de hulp van mr. Vandaele en mr. Depuydt konden ze vaststellen dat o.a. leeftijd, persoonsgrootte …. een rol spelen.

Je vindt ook nog enkele foto‘s van de mooie kaartjes die de lln van 2BV gemaakt hebben voor hun nieuwe klasgenoten. Dit gebeurde  in de 1ste les mavo, terwijl de nieuwe lln wegwijs gemaakt werden in de school en de schoolwerking.