3 september 2018

Met de wind in de zeilen gaan we op 3 september van start met ruim 150 nieuwe leerlingen!

Voor onze groeiende schoolpopulatie breiden we ons, huidig en binnen Roeselare uniek, aanbod uit met 2 nieuwe studierichtingen: de eerste graad artistieke vorming en logistiek duaal in de derde graad. Zo kunnen we elke leerling onderwijs én zorg op maat aanbieden waarbij zijn of haar talenten optimaal worden ingezet.

Met 200 jaar op de teller van de BURGERSCHOOL zijn we niet bang voor nieuwe uitdagingen. Daarnaast plaatsen we de vaardigheden van de 21ste eeuw centraal: we blijven binnen Roeselare dé school met de klemtoon op IT, ondernemen en communicatie over alle jaren en studierichtingen heen.

Een primeur dit jaar wordt onze internationale talenweek in mei: naast de bestaande uitwisselingsprojecten met andere landen, waaronder Zuid-Afrika, gaan we nu ook volop voor de internationalisering van de volledige school. Voor elke leerling is er een uitwisseling of activiteit op maat. Zo kan iedereen die bij ons schoolloopt zich terecht een wereldBURGER noemen.

Volle kracht vooruit!

Vorig Artikel