Opendeurdag zaterdag 20 mei 2017

Op woensdag 26 april kwamen al heel wat geïnteresseerden langs om kennis te maken met onze school.  Wie dit moment miste, of nog eens extra wil langs komen, is van harte welkom op onze opendeurdag op zaterdag 20 mei 2017.

Die dag gooien we vanaf 15 uur onze deuren wagenwijd open. Je bent van harte welkom voor een rondleiding en demonstraties. Verken je liever de school op je eigen tempo, dan kan dat via een zoektocht door alle hoeken en kanten van de gebouwen. Vanaf 17.30 uur ben je ook van harte welkom om een hapje mee te eten, op de barbecue georganiseerd samen met onze ouderraad.

Op beide momenten is het ook mogelijk om in te schrijven.  Daarna is inschrijven mogelijk vanaf juni, elke werkdag van 8.30 uur tot 17.30 uur.

Wens je graag een persoonlijke rondleiding? Vul je gegevens hier in.

0 Points