Promdinner 2017

De zon scheen nog volop toen de eerste zesdejaars op school arriveerden voor hun promdinner. Dankzij het goede weer konden ze op de speelplaats genieten van een uitgebreid en verzorgd aperitief. Daarna ging het feestelijk uitgedoste gezelschap naar binnen voor een lekkere maaltijd. De prachtig aangeklede zaal werd op “ohn” en “wauw” onthaald.  Leerlingen en leerkrachten praatten honderduit, lachten en hoewel het niet gepland was werden plots tafels en stoelen opzij geschoven om een dansje te placeren.

Een welgemeend woord van dank aan alle leerkrachten en leerlingen (van de leerlingenraad) die de handen uit de mouwen kwamen steken op Promdinner. Maar natuurlijk een extra dikke merci aan het organiserend comité mr. Buyck, mevr. De Bruyne, mevr. Vansuypeene en mevr. Berteloot!

Veel meer foto’s vind je op onze Facebookpagina.