Infomomenten en inschrijvingen

Heb je interesse in onze school en onze studierichtingen? We informeren je graag. Aarzel niet om onze school telefonisch (051 26 46 66) of per mail (burgerschool@sint-michiel.be) te contacteren. We beantwoorden graag al je vragen.

Onze infomomenten zijn topmomenten om meer te weten te komen over onze school en onze werking!

• Infoavond voor 12-jarigen op vrijdag 15 maart 2024
  • Infoavond voor 14-jarigen en 16 jarigen donderdag 14 maart 2024
  • Opendag op zaterdag 25 mei 2024

We nodigen je graag uit voor deze infomomenten! Laat je gegevens achter en we doen het nodige!

In de zomervakantie is de school open tot en met woensdag 10 juli 2024 en terug vanaf vrijdag16 augustus 2024. In de zomervakantie is de school open van 9 u. tot 12 u. en van 13 u. tot 17 u. We vragen om ook in de zomervakantie een afspraak te maken. Op die manier kunnen we ervoor zorgen dat er iemand is die voldoende tijd kan vrijmaken om je inschrijving in orde te brengen.

Om de inschrijving vlot te laten verlopen, vragen we om zeker

• de identiteitskaart van de kandidaat leerling,
  • het meest recente jaarrapport (met vermelding van het behaalde attest) + laatste kerstrapport
  • en de BASO-fiche (enkel voor inschrijving in het eerste jaar)