Leerlingenraad

Onze leerlingenraad vormt een hechte groep van enthousiaste vierdes, vijfdes en zesdes. Samen met begeleiders Bart en Steven organiseren we tal van activiteiten om het leven op school nog leuker en aangenamer te maken.

We nodigen de Sint uit, brengen wat liefde in de school op Valentijn, zorgen één keer per maand voor muziek op de speelplaats, steunen De Warmste Week van Studio Brussel, helpen actief mee aan de 11-Trail en zoveel meer.

Om al deze activiteiten te financieren verkopen we tijdens elke speeltijd koeken op de speelplaats en dit tegen democratische prijzen.

Elke maandagmiddag vergaderen we om alle activiteiten georganiseerd te krijgen. Eén keer per jaar gaan we op teambuildingsweekend.

Door onze vertegenwoordiging in het medezeggenschapscollege, de schoolraad en de ouderraad hebben we ook een stem in het schoolbeleid.