Sportdagen

Bij het begin van het schooljaar leer je je klasgroep nog wat beter kennen tijdens de sportdag.

Voor ieder jaar wordt er een aangepast programma uitgewerkt. Het eerste jaar gaat na een strand- en duinenwandeling zwemmen in het subtropisch zwembad Duinenwater. De leerlingen van het tweede jaar beleven hun sportdag aan het Klein Strand in Jabbeke.

De derdes worden ‘s morgens uitgedaagd op school met groepsbevorderende activiteiten en gaan in de namiddag fitnessen. De leerlingen van het vierde jaar trekken naar De Kijkuit in Beernem waar een aantal avonturenproeven op de agenda staan.

De vijfdes beleven een onvergetelijke adventure day met high ropes, death ride, adventure tour en wakeboarding. De zesdes tenslotte gaan op een tweedaagse bezinning en sportdag naar Amougies waarbij ze onder andere worden uitgedaagd tijdens highland games en lasershooting.