Eerste schooldag

Drie september, een nieuwe start van het schooljaar, zeker voor onze eerstejaars. Met een klein hartje en vol verwachtingen stappen ze de grote school binnen. Ze begonnen de dag alvast met een lekker ontbijt gevolgd door kennismakingsspelletjes en een rondleiding door de school. Elke leerling van het eerste jaar krijgt een meter of peter toegewezen. De meters en peters zijn leerlingen van het vijfde jaar die het reilen en zeilen op onze school heel goed kennen. Onze nieuwe leerlingen kunnen altijd bij hun meter of peter terecht met vragen, problemen, bezorgdheden … Zo willen we ervoor zorgen dat elke leerling zich echt thuis voelt in de Burgerschool. Onze eerstejaars hebben alvast genoten van hun eerste schooldag en jullie?

Vorig Artikel

Volgend Artikel